Alla inlägg den 12 november 2014

Av Anna - 12 november 2014 19:12

Hejsan på er.. Jag och min lillasyster är inte så sams om vissa saker och jag har depretion sen 2 år tillbaka som spökar i mitt liv.. Jag mår rent av skit innan ja får allt skit som händer i min systers liv i händerna..

Jag har ett liv som ja e stolt över och ja mår bra för att livet går bra fast jobb jordens bästa son o en underbar sambo.

men nu till varje jag måste börja rensa ut de som ja håller inne...Bor inte så nära min familj så ja är inte där o hör o ser allt som händer men endå så kommer allt fram till mig.

En mamma som har två barn o en kille som inte ens ville ha de första barnet som han har o nu kommer de 3 barnet då måste man hoppa in som stora syster o varna att de kanske räcker som de är nu med 2.. man ska ha ork o kraft till dom två man har innan man går in på ett 3 barn.. o kanske en man vid sin sida som bryr sig om sin familj o vill hjälpa till.. Men de har hon inte..  mannen i fråga ska alltså få sitt 6 barn o har då 3 barn med min syster.. hon har nyss fått fast jobb och ja fixade en lägenhet åt henne som hon idag har sagt bort o flyttade tillbaka till sin kille igen efter 1 års hjälp från min sida med pengar.. mat o kläder till henne o barnen ..

jag lyssnar på musik o tänker på min syster.. hon finns där o jag vet att hon skulle behöva hjälp men min ork o kraft hjälper inte till längre.. vill inte att hon ska hata mig men ja styr inte längre över min kropp... min kropp säger neeeej

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards