Direktlänk till inlägg 13 november 2014

hej alla glada

Av Anna - 13 november 2014 11:26

sjukskriven för ryggen och de gör så inne bombens ont.. sjukgymnastik 2 dar i veckan och ja hoppas de

hjälper.. har en sak att se fram i  mot nämligen ullared den 28 nov med empa..

Hoppas ja klarar av de för de är det jag verkligen gillar att göra nu under hösten vintern komma bort o få shoppa till bra priser,,

  

snart pappa är de 2 år sen vi begravde dig fattar fortfarande inte att du e död.. min läkare finns inte kvar o hjälper mig längre så ja får olika läkare varje gång ja går till vårdcentralen o de stör mig har ingen som förstår mig längre. ingen som ja litar på..  o ingen fattar hur ja mår alla tror att de är fritt fram o bara lasta på mig med all skit.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 27 november 2014 17:49

idag är det 2 års sen min pappa lämnade oss i stor sorg o saknad... jag är trött o slut idag så de har väl med detta att göra.. inte villig att göra så mycke.. pappa du finns i mitt hjärta ...

Av Anna - 22 november 2014 12:21

idag kommer Gilda hit o äter mat med oss.. så ja ska snart sätta fart att fixa maten så de är bara att stoppa in i ugnen sen.. hon kommer även hit med en mic åt mig så ja kan prata på ts ikväll jipppiiii... räddaren i nöden på slackers =) ...

ons

Av Anna - 19 november 2014 20:14

sonen stod upp för sig själv idag på skolan.. han sa nej dit får man inte gå då ringer lärarna hem till mamma o pappa o då får jag dataförbud så dit upp går inte jag,.. killarna retade sonen o han blev lessen.. bättre att han bara skulle gå i från do...

Av Anna - 17 november 2014 19:22

tänk att man ska behöva bråka o sitta i mobilen o en massa jälva köööer hela dagen för att man har en läkare som inte ens kan förklara för försäkringskassan varför ja e hemma och mår som ja mår.. vilket systen vi har idagens läge.. helt knäckt efte...

Av Anna - 15 november 2014 10:53

vakande av mina grannar som spelade basket inomhus.. haha bra kl att vakna till när man ska upp .. ja hör ju knappt min vanliga kl så.. idag är de tänkt att vi ska åka till faster v o fira hennes två knattar som fyller år dom hämtar oss här hemma d...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards