Alla inlägg den 13 november 2014

Av Anna - 13 november 2014 11:40

saknar alla som betyder något för mig

mamma- du e min livlina

svärmor- du e bäst på alla vis.

Erika D - utan dig skulle jag inte vilja gå vidare med mitt liv.älskar dig

Erica - älskar dig

Genet- du finns där o ja finns för dig du e underbar som människa

krister- tänker på allt vi har varit med om herregud vad skoj vi har haft de tillsammans

pappa- du är död men finns i mitt hjärta så mycke ja skulle behöva tala om för dig

Kevin- du är mitt allt min underbara son dig kommer ja älska tills döden skiljer oss åt o längre än de

Tony-- alltid min alltid din alltid vår =) bästa sambon man kan önska sig

Elin- mitt liv känns konstigt utan dig men ja har ingen ork till dina problem just nu

Anna- tack för att du finns.

Otta- hoppas verkligen du får vara frisk o leva ditt liv de är många som älskar dig

Erik-- du e en bra lillebror fast du mest säger jaa o nee..

Lemana-- tack för att du är den bästa grannen som finns..o du finns där när ja behöver dig

Mormor - du e klart den roliagste mormor som finns.. du som har en mögel mus =P

Ninnan-- jag vill ha dig i mitt liv du en bra syster o en bra mamma till mina syskonbarn =)


Av Anna - 13 november 2014 11:26

sjukskriven för ryggen och de gör så inne bombens ont.. sjukgymnastik 2 dar i veckan och ja hoppas de

hjälper.. har en sak att se fram i  mot nämligen ullared den 28 nov med empa..

Hoppas ja klarar av de för de är det jag verkligen gillar att göra nu under hösten vintern komma bort o få shoppa till bra priser,,

  

snart pappa är de 2 år sen vi begravde dig fattar fortfarande inte att du e död.. min läkare finns inte kvar o hjälper mig längre så ja får olika läkare varje gång ja går till vårdcentralen o de stör mig har ingen som förstår mig längre. ingen som ja litar på..  o ingen fattar hur ja mår alla tror att de är fritt fram o bara lasta på mig med all skit.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards